Kursy handlowe

Najnowsze kursy szkoleniowe w zakresie merchandisingu koncentrują się na roli merchandisera w sklepach i firmach, mogą zapewnić każdemu, kto chce rozpocząć tę ekscytującą karierę, bogatą wiedzę i praktyczne umiejętności.

Kursy skupiały się na pomocy kierownikom sklepów, kierownikom terenowym, właścicielom sklepów detalicznych i szkolącym się kierownikom w identyfikowaniu, ćwiczeniu i rozwijaniu umiejętności oraz ćwiczeniu działań potrzebnych do zwiększenia ruchu pieszego i przychodów w ich lokalizacjach.

Kursy

Kurs zarządzanie merchandisingiem, to kurs z zakresu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, pomaga profesjonalistom z tego sektora planować, wdrażać i koordynować skuteczne strategie w celu poszerzenia bazy klientów i rozwinięcia silnej rozpoznawalności marki. Pod koniec tego kursu delegaci będą mogli:

  • Zapoznanie się z zasadami merchandisingu i promocji.
  • Poznać elementy merchandisingu i promocji.
  • Rozpoznawać trendy w modzie w zakresie merchandisingu i promocji.
  • Aby dowiedzieć się, jak przygotować plany merchandisingowe i promocyjne.
  • Rozwijanie umiejętności kupowania i wystawiania towarów.
  • Aby rozwinąć umiejętności rozwoju produktu.
  • Zapoznanie się z kosztami i procesami wyceny towarów i promocji.
  • Aby dowiedzieć się, jak wprowadzać nowe produkty na rynek; uzyskać natychmiastową reakcję klientów, a następnie udoskonalić i udoskonalić cykl sprzedaży.

Kursy marketingu detalicznego i merchandisingu Obejmują interaktywne zajęcia edukacyjne, pomoce do pracy do pobrania i wydrukowania, realistyczne scenariusze, testy i certyfikaty ukończenia. Każdy moduł kursu jest zaprojektowany tak, aby można go było ukończyć w krótkich odstępach 20-30 minut, abyś mógł nad nim pracować podczas przerwy obiadowej lub przed / po zmianie!

Ten kurs jest świetnym wprowadzeniem dla wszystkich zainteresowanych badaniem przyszłych studiów i karierą w modzie, handlu detalicznym i merchandisingu wizualnym.

Jest to idealne rozwiązanie, jeśli chcesz zdobyć doświadczenie z pierwszej ręki i tworzyć prace o standardowym portfolio.

W ciągu pięciu intensywnych dni nauczysz się, jak tworzyć atrakcyjne wizualnie witryny sklepowe z modą, badając, jak opowiedzieć historię marki i przekazać to uczucie klientom.

Related Post